[Ossm-members] Moroni

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Aug 11 17:00:32 UTC 2004

Anton Zinoviev напиша:

> Мислим дека ако некоj го измисли ова за први пат и даде доказ дека
> идеjaта не се срека никаде во реалниот живот - може да го патентира.
>
> Мегу другото, вчера прочитав за еден лекар в САД коj бил суден зашто
> спасил човек преко патентирана операциja. После лугете протестирале и
> затоа конгресот на САД решил патентите да не бидат во сила за лекари кои
> лекуваат сами, а не во болници.

Ова само докажува дека на патентите местото не им е сегде.

Патем, стар но добар текст: http://zdnet.com.com/2100-1104-870390.html

(За оние што не им се чита англиски, го има некаде и во архивите на багра на
македонски.)

--
Новица

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without
accepting it." - Aristotle