[Ossm-members] CD i za spisanieto Plugin - PC World Makedonija

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Aug 24 12:19:48 UTC 2004

> Neli kje rezhevte CD-a so sloboden software za PC Info+,

 не, за emiter ќе режеме, само затоа што не можат сами да си срежат, а можат
да најдат CD-а.

> ili ja toa u pogreshna mailing lista se obrakjam?

не баш ... јес да на погрешна порака правеше reply ...
ахх netiquete, netiquete

> Epa ako ne se obrakjam vo pogreshnata, togash i Plugin - PC
> World Makedonija se zainteresirani za ist vid na sorabotka
> dokolku sakate promocija na kauzata na OSSM niz Makedonija
> i dokolku sekako naidete na mozhnost za zaednichka
> sorabotka.

За соработка сме секогаш заинтересирани, за све што има врска со „слободен
софтвер“ ... тоа значи ако имаат било какво прашање, тема, идеја и сл во
врска со слободен софтвер би било фино да не контактираат...

Од друга страна во уредувачката политика не би сакале да им се мешаме, иако
дефинитивно може да се подобрат некои работи во македонскиве (па и светските)
списанија.

--
дамјан

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.