[Ossm-members] модем

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Dec 1 11:23:13 UTC 2004

Дамјан wrote:

><rant>зашто не сакаш да ти се помогне?</rant>
>
>1. колку знам (немам таков модем па можда и не знам), за да работат тие
>драјвери за модемот треба да биде стартано и едно програмче... hcfнешто или
>сл. Стартано ли е? провери после инсталација и после reboot?

мислам дека беше hcfpciconfig и hsfpsiconfig (овде бираш во зависност од
модемот дали ти e hcf или hsf)
ова е првото нешто што треба да се направи после инсталација на драјверите.

>2. што е кај тебе /dev/modem? во документацијата за драјверот за модемот
>пишува кој /dev/ttyнешто e. можеш тој device да го link-уваш како /dev/modem
>или да го подесиш тој device во kppp.

Кога ќе се изврши горната команда драјверите автоматски се линкува до
/dev/modem така да тука не би требало да има никаков проблем.

>не ти е вчитан nvidia модулот.

напишани се инструкции како да проба да го среди ова. Па нека врати како
поминало???