Re: [Ossm-members] модем

KNaum knaum666 at on.net.mk
Thu Dec 2 22:46:13 UTC 2004

----- Original Message -----
From: "Зоран Димовски" <decata at mt.net.mk>
To: <ossm-members at hedona.on.net.mk>
Sent: Wednesday, December 01, 2004 12:23 PM
Subject: Re: [Ossm-members] модем

                                ???

> мислам дека беше hcfpciconfig и hsfpsiconfig (овде бираш во зависност од
> модемот дали ти e hcf или hsf)
> ова е првото нешто што треба да се направи после инсталација на
драјверите.

Please!!!(За коку ретардиран ме мислите???)

> Кога ќе се изврши горната команда драјверите автоматски се линкува до
> /dev/modem така да тука не би требало да има никаков проблем.
Да, линкувано е од dev/TTYHS( или нешто слично) до dev/modem

> напишани се инструкции како да проба да го среди ова. Па нека врати како
> поминало???

Мејлов го праќам од outlook бидејќи некако ја расипав рут партиција и сега
не се старта мандраков а неделава немам многу време да го преинсталирам.
После оваа долга дискусија заклучив дека Mandrake 10.1 Community е најглупа
дистрибуција што постои, па затоа ќе си инсталирам некоја друга како FC3.
Ако ја има некој дали ќе може да ми ја изрежи и да ми ја испрати некако?