[Ossm-members] RE: Ossm-members Digest, Vol 15, Issue 1

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Wed Dec 1 22:53:29 UTC 2004

On сре, 2004-12-01 at 15:06 +0000, vasko sazdovski wrote:

> Kako prvo izvinete za e****** kirilaca i ustvari rabotata vi sto????
>
> Rabotata e vo toa sto  mi treba nekoj da mi kaze ako moze i kako da  se
> stavat permisii na Mozilla na windows za da se zabrani download i da ne moze
> da se lista po systemski folderi i fajlovi i niz razni.
> Mi treba samo da se surfa

Group Policy.
Ако е на домен машината, тогаш од домен контролерот во Active Directory
Users and Comps, десен клик на root-от и Properties.
Ако не е на домен, на самата машина WinKey+R, и пиши "gpedit.msc"
...и после играј си со полисите...

--
Томислав Марковски

He who minds his own business is never unemployed.