[Ossm-members] Царина + Убунту : епилог

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Mon Dec 6 12:28:01 UTC 2004

Приказната со царината весело заврши : веќе во саботата утрото (во 8
часот! - за малку немаше да ја отворам вратата) истиот добродушен
поштар ми го донесе пакетчето со Убунту :) Првите впечатоци се ОК,
иако успеав набрзина само пет минути да го разгледам. прво што
проверив беше идентификацијата на модемот, и тој  си стоеше на местото
: Connexant PCI HSF Modem. Браво за батките од Убунту!

Инаку, не мислев дека случкава ќе има толкав одзив !

Уфо : Ти пратив вовед+две глави од упатството, работам на третата,
мислам дека денес ќе ја довршам.

Нино