Re: [Ossm-members] Re: Еден пасус за превод

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Tue Dec 7 16:11:04 UTC 2004

> Уредувачот на песни Ви ги прикажува песните кои сте ги одбрале
> за снимање на CD-R(W). Може да ги измените користејќи го уредувачот на
> песни, кликајќи со десното копче од глувчето, пред да ги пратите за снимање.

Ок, ама не се работи за песни. Дури и податочните ЦД-а имаат траки, и
во упатството се мисли на податочни ЦД-а. Аудио ЦД-ата скоро не се ни
спомнати.

Инаку, го преведов вака:

„Уредувачот на траки ги прикажува траките кои се избрани за снимање на
ЦД-то. Тие можат да се уредуваат со десен клик на глувчето, пред да се
испратат на снимање."

Мислев да искористам и „патеки", ама некако ми бегаше од common sense.

Како и да е, се надевам дека оној што го чита - ќе сфати нешто :)