[Ossm-members] Kompare

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Dec 7 17:57:13 UTC 2004

> Во /etc/profile.d/lang.sh стои (ова се одкоментираните линии):
>
> export LANG=mk_MK.UTF-8
> export LC_COLLATE=C
>
> Во сите други апликации (па и не-КДЕ) кирилицата си е супер. Да не треба да
> наместам уште нешто??

не!

тест1, aj направи вака:
 К->run command
 и напиши: locale > /tmp/out.txt
и после види дали во /tmp/out.txt дали вика:
 LANG=mk_MK.UTF-8
 LC_CTYPE="mk_MK.UTF-8"
 LC_ALL=

тест2, кога ќе напишеш date во терминал, ти вика:
 вто дек  7 18:55:47 CET 2004
?

ако е тоа во ред, тогаш изгледа е bug-че во kompare ... стави на некој сајт
screenshot како изгледа и прати (не ја праќај сликата на листа).
--
дамјан

               I believe the technical term is "Oops!"