[Ossm-members] Re: TheOpenCD.mk

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Dec 9 22:08:40 UTC 2004

На 09 дек 2004 (четврток), Новица Наков напиша:

> Како тоа мислиш паралелни верзии? Не разбирам што збориш за инсталер, зар
> самото ОпенЦД нема свој инсталер?

Паралелна верзија, верзија на програмта(не ОпенЦДто) која кога ќе се симне
од интернет не го содржи македонскиот превод како што се Abiword, Audacity
и сл туку мора нешто да правиш(не да одбереш од мени) за да направиш
македонски превод како Мозила, Фирефокс...

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!