[Ossm-members] TheOpenCD.mk

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Dec 9 21:48:07 UTC 2004

Georgi Stanojevski напиша:

>  - Програми за кои ќе мора да се прават паралелни верзии.

Како тоа мислиш паралелни верзии? Не разбирам што збориш за инсталер, зар
самото ОпенЦД нема свој инсталер?

>         * Мозила (Оваа ќе иде без инсталер пошто треба да се инсталира
>           .xpi фајл на инсталирана верзија и после пак да се генерира
>           инсталер. Евентуално некој друг?)

Овде може некој со желба да се бафта со nsis (или кој и да е на mozilla
инсталерот) да го инсталира xpi-то и да ја спакува после мозилата, при што
патем ќе среди и обележувачи и сл.

>         * Firefox (Новица си е зафатен со ова, и рече дека фалеле уште
>           инсталерот да се преведе за да му направат билд. Иако рече дека
>           ќе ми прати не ми пратил да му помогнам ако не се ужасно многу.
>           Колку би можел инсталер да има зборови?)

wc installer.inc
190    1941   18600 installer.inc
Ти стига пошта. btw, 3 датотеки се за да се преведе целосно инсталерот на ФФ:

wc install.it-unix
90     361    3289 install.it-unix

wc install.it-win
137     563    5567 install.it-win

Може уште некој да се пријави да ги преведе последниве две.

Инаку преводот на ФФ дополнително се искомплицира, пошто мозила-транслатор
нешто заебува при експорт на фајловите. Така идејата е викендов да го средам
преводот преку .po датотеките, и после да се провери дали се е во ред со нив
(има некои скрипти за ова кои досега се покажале како успешни). Се на се до
нова година може и ќе имаме ФФ на македонски.

>         * Thunderbird (Ова исто има некој проблем иако барем 90% е
>           преведено, пошто 0.8 беше 100% преведена. Може некој да се вклучи
>           и да му помогне на Новица.)

Ова е on-hold се додека луѓето од translate.sf.net не избацат pot за ТБ 1.0.
Нема шанси да продолжам да се заебавам со МТ.

--
Новица

An eye for an eye
makes the whole world blind.