[Ossm-members] www.ossm.org.mk down ?

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Sat Dec 11 15:56:43 UTC 2004

Mu prakam mail na eden drugar od kanada da vidi kako e sto so slobodniot
softver kaj nas i sekako mu davam adresa na ossm sajtot, za da kako
odgovor dobijam deka sajtot ne raboti. Potoa i samiot proveriv e dobiv
error 403 permision denied iako sum siguren deka do pred nekoe vreme
rabotese. sto e rabotava ? nekoj da ne zaboravil da podmini dolgovi kaj
provajderot ? ili ova samo mene ne mi go otvora ?? ili sajtot sto godini
ni e pogreban ali nikoj od nas ne primetil ...???

--
V.B