[Ossm-members] pingvin i wallpapperi za OSSM i linux.net.mk

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Mon Dec 13 12:44:35 UTC 2004

|plus vo attachmentot go imas pingvincheto sredeno
|(sandra go sredi) so toa sto i 2cata ne sme zadovolni
|kako izgleda... a zosto ne go iskoristite standardniot
|tux so marama so makedonsko zname vrz glava (ako nekoj
|napravi sporedba so japonskoto zname, ke deluva i kao
|kamikaze pingvin).. jas bi probal da go napravam toa
|(ama posle ng)... aj se gledame utre.
|
|Атачменти нема на листа, пингвинот тука:
|http://softver.org.mk/novica/drugo

Еј, не сакам да бидам мрчатор, особено затоа што сигурно не сум ни толку
талентиран, а камо ли да направам нешто повеќе од погоре приложеното, но ова
пингвинов ми е мање-више бљак. Некако детски делува... ме потсеќа на она
инфо-СИДА памфлетите што ги делеа низ основни и средни школи... а колку што
знам уште ги делат.

:)
Злочко.
ПС. Не познаваме ниту еден графичар што на рака би го нацртал да изглеа
стрипуван, па потоа да се импортира кај што треба?
Крис, ПС-от е најмногу за тебе. ;-)