[Ossm-members] Грешки околку преводот на FireFox

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Dec 16 16:48:27 UTC 2004

Хелоу е сега вака на прв поглед како што забележав, најдов нешто грешки
(барем според мене) во преводот па ќе ги кажам моите мислења.

На следнава страна има слика на која се поцртани работите кои мислам
дека не се во ред. значи ова е само за почеток така ми падна во око.
http://zoki.softver.org.mk/razno/mozilla.JPG

Си одите од енкриптираната страна.
    “Ја напуштате криптираната“ страна или „Напуштате криптирана страна“

Инофмациите
    „Информациите“

Енкриптирана
    „Криптирана“ ова што е encrypted е исто како и crypted така да
мислам дека поприлагодливо е да се користи криптирано ;)

Во менито Поглед>Алатници
    Поглед>Алатки>Алатка за ...
                                  Алатка за ...
да не е Алатник.