[Ossm-members] Банери за фајрфокс на македонски

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Dec 17 17:53:05 UTC 2004

Bozidar Proevski wrote:

> [...]
Никој не се договорил дека зборовите МОРА така да се пишуваат. Знам цело
време зборам за ова, ми скисна веќе, па само да кажам дека ФАЈРФОКС (ако
е на мојот јазик) е СРАЊЕ. Дајте нека си стои во оригинална форма.

>Малце повеќе (накај многу)

Не малце повеќе или накај многу туку ЕПТЕН, најнајнајнајнајнај
доколку никој нема да сака да ги измени имињата тоа значи дека ќе мора
некој и на англиски да ги напише (изгледа јас)
пошто во Гном се преведува така па сега и се така ќе се преведува нели?????
Немам веќе коментари пишувајте како сакате.
Поздрав Зоки.