Re: [Ossm-members] Македонски ака унтинг софтвер

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Dec 21 21:58:30 UTC 2004

Neznam dali raboti nekoj na takva programa,
ali za urnek dzirnete go ova:

http://biona.sourceforge.net/

Toa e progarma za materijalno i finasisko rabotenje koja
ja pravi edna bugarska firma Biotronica:

http://www.biotronica.net

Programata e izdadena pod GPL, no sega za sega e prilagodena
samo na bugarskite zakoni.

Koga bevme vo bugarija na openfest go prasav tipot sto ja prezentirase
kolku e tesko da se prilagodi na drugi zakoni i mi rece deka vo plan im e da
napravat i nekoi moduli preku koi bi se definirala zakonskata regulativa.

Kontaktirajte gi niv i mozebi kje vi dadat da se vklucite vo
proektot, makarsto mislam deka toa e tesko zatoa sto sepak tie se firma ;)

Moze nekoj ke saka da ja simne i da proba da gi zameni bugraskite zakoni koi se
hard kodirani so nasite makedonski.

POZDRAV, Chombe