[Ossm-members] Македонски ака унтинг софтвер

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Tue Dec 21 22:27:12 UTC 2004

Jovan Kostovski se proiznese na 21.12.2004 19:58:

> Toa e progarma za materijalno i finasisko rabotenje koja
> ja pravi edna bugarska firma Biotronica:

Ок. Прашање е сега што е тоа материјално и финансиско работење. Мене у
принцип ми треба ВЕБ апликација од типот на некаков си groupware со сите
негови calendar, email, addressbook, notes модули заедно со модул за
водење на склад и сите влезни и излезни фактури во фирмата. Битно е да
има можност за креирање на извештаи, фактури, цесии, и што ми ти ја знам
уште.

> Koga bevme vo bugarija na openfest go prasav tipot sto ja prezentirase
> kolku e tesko da se prilagodi na drugi zakoni i mi rece deka vo plan im e da
> napravat i nekoi moduli preku koi bi se definirala zakonskata regulativa.

Како што можам да видам од скриншотовите, ова не е возможно. Нема
динамичен интерефејс, туку се изгледа хардкодирано. Ова е и впрочем
многу тешко да се направи.

> Kontaktirajte gi niv i mozebi kje vi dadat da se vklucite vo
> proektot, makarsto mislam deka toa e tesko zatoa sto sepak tie se firma ;)

Јок ова. QT3? :))

> Moze nekoj ke saka da ja simne i da proba da gi zameni bugraskite zakoni koi se
> hard kodirani so nasite makedonski.

Jaс ќе го зирнам кодот утре.

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli