[Ossm-members] Re: Povtorno za Lan2internet

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Mon Feb 2 15:46:45 UTC 2004

> Na moeto prasanje "kako so eden modem da obezbedam internet pristap za
> lokalna mreza so staticki IP adresi", od atom1c mi bese daden odgovor deka
> na linux serverot treba da napravam :

пих atom1c најде да го слушаш :)))

> echo "1" >> /proc/sys/net/ipv4/conf/all/ip_forwarding

таа команда го прави Linux-от router - но тоа не е доволно...

> Zaboraviv da spomnam deka nemam fiksna IP adresa dodelena od provajder.
> Se skapav od citanje na Masquerading-HOWTO, i odev spored napisasnoto, i
> pak nisto.

Ако си одел според ова и не си добил некој грешка би требало да ти работи...

> Ocigledno nesto ne pravam kako treba. Prasanjeto e sto ?
> Sto sum propustil da napravam kaj Serverot a sto kaj Rabotnite stanici ?
> Koi dopolnitelni informacii bi bile potrebni da gi navedam, za da nekoj od
> vas mi pomogne ?

Вака, чекор по чекор...
кога ќе се конектираш од Linux рутерот (тој со модемот) од него се сурфа ли?

Linux рутерот има кернел 2.4 или 2.2? 2.4 ептен многу е ПОпрепорачан!!!

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

... And keep in mind that, as always, I may be smoking crack
        and my opinions may be wholly, entirely wrong. :)