[Ossm-members] Povtorno za Lan2internet

Mirce Vladimirov vmirce at mail.com.mk
Mon Feb 2 15:17:19 UTC 2004

Veke pisuvav za ova porano, no cas nemam vreme za cepkanje, cas ne mi ide
koga ke probam itn.
Na moeto prasanje "kako so eden modem da obezbedam internet pristap za
lokalna mreza so staticki IP adresi", od atom1c mi bese daden odgovor deka
na linux serverot treba da napravam :

echo "1" >> /proc/sys/net/ipv4/conf/all/ip_forwarding

i tolku. No od rabotnite stanici (probuvav i so Win98 i so linux SuSE 7.1
kernel 2.2.18), nemoze da se pinga niedna internet adresa.

Na win98 podesuvam kaj TCP/IP za mreznata karta-->Properties-->Gateway, ja
stavam lokalnata IP adresa od linux serverot na koj imam modem.

Na linux(SuSE 7.1 kernel 2.2.18) rabotni stanici, preku yast2 podesuvam
default route , i posle vo "/etc/route.conf" gledam napisano :

default 192.168.1.17    0.0.0.0 eth0

Navedenata adresa(192.168.1.17) e onaa na linux serverot koj ima modem.

Zaboraviv da spomnam deka nemam fiksna IP adresa dodelena od provajder.
Se skapav od citanje na Masquerading-HOWTO, i odev spored napisasnoto, i pak
nisto.

Ocigledno nesto ne pravam kako treba. Prasanjeto e sto ?
Sto sum propustil da napravam kaj Serverot a sto kaj Rabotnite stanici ?
Koi dopolnitelni informacii bi bile potrebni da gi navedam, za da nekoj od
vas mi pomogne ?