[Ossm-members] Re: Mount na WindowsXP

Дарко Николовски darkon at nospam.dot.macedonia.dot.homelinux.dot.org
Wed Feb 4 15:12:55 UTC 2004

On Wed, 4 Feb 2004 15:31:54 +0100, Mirce Vladimirov wrote:

> Mount na WindowsXP ne dozvoluva "rw" mod, samo "read".
> Ima li toa nesto vrska so NTFS ? So W9* ne sum imal nikakvi problemi.

Да,
во принцип повеќето Линукс дистрибции во кернелот имат додадено само модул
со подршка само за читање на NTFS партиции од проста причина што овој модул
сметаат дека не е сеуште доволно истестиран и дека постојат потенцијални
проблеми кои би ја нарушиле целата структура на NTFS фајл системот ако им
се дозволи да запишуваат. Јас до сега не сум имал никакви проблеми со
запишување на NTFS фајл систем, но за да го овозможиш тоа треба или да
искомпајлираш нов кернел (ако подршката за NTFS ти е компајлирана во самиот
кернел) или пак само нов модул за NTFS (доколку подршката за NTFS ja
вчитуваш како модул на кернелот).
--
Дарко Николовски
2/4/2004 4:09:28 PM

Homer:	Uh, let's see, Bart's friends ... Well, there's the fat kid
	with the thing; uh, the little wiener whose always got his
	hands in his pockets.

		   Saturdays of Thunder