[Ossm-members] Re: srpska stranica za prevod

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Feb 9 17:56:56 UTC 2004

Zlatko Trajceski напиша:

>Ne znam dali ja zneate - navistina e dobra stranata, a ima i dokumentacija za prevod kako i recnik bas kakov sto ni trebase, onlajn i lokalna varijanta so moznost za glasanje -
>
>http://prevod.org/

Ја пратив страницата заедно со предлог за да го користиме нивниот GTK
речник со наша база уште пред едно пола година. Колку што се сеќавам,
апликацијата е објавена под GPL и тогаш имаше и .po датотеки у пакетот.
Значи ако некој има време: може да го преведе програмчето и да ја
користиме постоечката база на зборови за полесна локализација.

--
ufo