[Ossm-members] Re: Кирилична тастатура X+console/Slackware

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Tue Feb 10 10:58:31 UTC 2004

дамјан г. напиша:

> види де што имаш во /usr/share/kbd/consolefonts/

Ова ќе биде споро. Инсталацијата ми е дома, а јас сум на работа. Ако си
запознат со стандрадна инсталација на slackware 9.1, тоа имам. Како и да
е, дали ако наведам фонт кој се наоѓа во font.alias ќе пројде? Се
разбира некој UTF фонт?
Друго прашање, дали ако освен LANG, ја сетирам и LC_ALL на mk_MK.UTF-8
ќе почне биде локализирано KDE? Не сум сигурен дека и LC_ALL беше
сетирана на mk синоќа...

--
Herrera