[Ossm-members] Re: Кирилична тастатура X+console/Slackware

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Tue Feb 10 11:17:53 UTC 2004

> Ова ќе биде споро. Инсталацијата ми е дома, а јас сум на работа. Ако си
> запознат со стандрадна инсталација на slackware 9.1, тоа имам.

same here ... само малку по -current.

> Како и да е, дали ако наведам фонт кој се наоѓа во font.alias ќе пројде?
> Се разбира некој UTF фонт?

не. font.alias е само за X фонтови.
но, на Slackware дефинитивно го имаш „Cyr_a8x16.psfu“ (а патеката е /usr
share/kbd/consolefonts), пробај со него.
btw тоа „u“-то во „.psfu“ значи дека фонтот (фајлот) содржи и unicode мапа
за карактерите.

> Друго прашање, дали ако освен LANG, ја сетирам и LC_ALL на mk_MK.UTF-8
> ќе почне биде локализирано KDE? Не сум сигурен дека и LC_ALL беше
> сетирана на mk синоќа...

LC_ALL генерално не треба да биде подесено на ништо, пошто намената на
LC_ALL е за override во посебни случаи.
        damjan$ locale
        .
        .