[Ossm-members] Posetete go linkot

Новица Наков novica at bagra.org
Sun Feb 15 14:28:20 UTC 2004

ozon at mt.net.mk напиша:

> http://forums.vmacedonia.com/topic.asp?TOPIC_ID=5040 i baram poddrshka
> tamu, oti ima mnogu luge na koi ne im e jasno sho vsushnost e linuxot i
> propratnite raboti so nego

Го посетив. Заебана кирилица, многу латиница.
Ме мрзи да читам, ама колку што видов има некои расправии на тема
ВМРО-ДПМНЕ, Влада, договор со MS. Пошто ме мрзи да пишувам по форуми, еве
ти хинт-два:
- Ако луѓето не знаат, дај им линкови да прочитаат.
- Ако прочитаат и не им е јасно, пробај објасни им.
- Ако имаат некои прашања кои не знаеш да ги одговориш, прашај тука.
- Ако неќат да читаат и продолжуваат да мрчат, тогаш се глупи тролови кои
џабе трошат бендвит и не треба да се замараш со нив.

--
Новица

Fools speak because they have to say something.
Wise speak because they have something to say.