[Ossm-members] kdm problem na kde 3.2

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Feb 16 01:36:21 UTC 2004

Само што го апгрејдував kde-то од 3.1 на 3.2 на slackware 9.0.

Покрај некои заебанции со менијата, некои изместени опции, и „неработењето“
на преводите имам и уште еден досаден проблем.

kdm се стартува и се обидувам да се логирам. Внесувам име и лозинк, не
јавува грешка. Почнува нешто да вчитува и после пак ме враќа на login
делот.

.xsession-errors вика:
X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).
X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).

kdm.log вика:
The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:
> Error:            No Symbols named "win" in the include file "pc/mk"
>                   Exiting
>                   Abandoning symbols file "pc104"
>                   Abandoning symbols file "default"
Errors from xkbcomp are not fatal to the X server

(knode-во ми highlight-ува зборови на пргорами и наредби... :))

Не ми јасно што се дешава. Ми се чини дека сепак овие работи со тастатурата
и не се проблем пошто успевам да кренам KDE со startx.

Па што би можело да биде?

--
Новица

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought
without accepting it." - Aristotle