[Ossm-members] Re: Firefox, Thunderbird i Mozilla 1.6 na makedonski

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Feb 25 16:06:55 UTC 2004

Tomislav Markovski напиша:

> Може грешам, но мислам дека македонската е компајлирана со гтк1

Грешиш, не го компајлиравме ние tb, само во готова xtf+gtk2 верзија брцнавме
македонски jar-ови.

> самиот изглед на thunderbird е дефинитивно гтк1.

Не знам баш каков е тој gtk1 изглед, но специјално за оваа пригода се
логирав во gnome 2.4 од slakware-current и tb ми изгледаше ок, т.е. немаше
задебелени букви по менијата и контролите ми беа нормални.

Што знам, пробај смени ја темата на сите, па врати ја старата назад, или
нешто така.

--
Новица

Брат за брат, сирење за ганџа.