[Ossm-members] Re: Spam pod KDE/GNOME

Ivan Stojmirov stojmir at linux.[REMOVE].net.mk
Thu Feb 26 11:34:49 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:
> Од мое искуство, thunderbird нема везе од џанк филтри. Многу се лоши.
> Најдобро решение е сам да си ги направиш филтрите според keywords во
> msgbody, ама и тоа не е сигурно.

Од мое искуство, thunderbird ми нема утнато ниту една спам порака.
Првите недела дена ги обележував пораките како спам, за да после тоа не
добивам ниту една единствена спам порака во инбокс. Се си оди во Џанк
фолдерот.

Можеби си претплатен на поквалитетен спам сервис?  :-)

--
Borg Mail Reader v2.1a  Tagline theft is futile.