[Ossm-members] Re: qmail и djbdns на slackware

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Sat Feb 28 09:11:45 UTC 2004

Kliment Andreev wrote:
>  Дај кажи со
> кои команди компајлираш и кои се грешките. Јас користам исто slackware
> 9.1 на лаптопов така да ќе пробам баш деновиве да го инсталирам qmail,
> мада сакам postfix да го поднаучам.

http://www.linuxpackages.net/forum/viewtopic.php?t=3677
Тука имам пратено детали за компајлирање. Инаку следејќи ги инструкциите
од lifewithqmail.org немав проблеми, зашто има објаснување за аплицирање
на patch-овите. Во секој случај, пробај со netqmail пакетот од
linuxpackages.net, ако не ти пројде, барем автоматски ќе ти ги креира
корисниците и директориумите, кои се објаснети на lifewithqmail.org.