[Ossm-members] Re: qmail и djbdns на slackware

Kliment Andreev klimenta at nahotmail.com
Fri Feb 27 17:57:52 UTC 2004

> Има неколку patch-ови кои не знам зошто не доаѓаат со 1.03 пакетот од
> официјалната страна. Без тоа не проаѓа. Значи едно добро читкање на
> документацијата ќе заврши работа.

Јас го имам компајлирано сорсот и пројде без никакви проблеми. Додуше на
FreeBSD. Тие patch-еви не се за security колку што знам, туку мали
модификации. Пр. qmail има малце терсене SMTP автентикација. Дај кажи со
кои команди компајлираш и кои се грешките. Јас користам исто slackware
9.1 на лаптопов така да ќе пробам баш деновиве да го инсталирам qmail,
мада сакам postfix да го поднаучам.