[Ossm-members] usr 3cp2976

Dimitar Mitrev mitanka at freemail.com.mk
Sat Jan 3 03:58:37 UTC 2004

zdravo!
srekna nova godina na site!
vaka, njaprvo da "pofalam" deka mnogu malku go poznavam linuxot, no redovno veke godina dena go imam vo kompjuter... se raboti za rh9

se raboti odlichno, osven modemot (USRobotics 3cp2976, interen, hardverski).
vo shto e problemot? rabotata e vo toa shto nikako ne mozham da se povrzam na internet, koga se obiduvam da go activram modemot, linuxot mi javuva greshka deka ne mozhel da go activira modemot so error 8?! -shto li mu znachi ova?

i isto taka sekogash modemot mi go prepoznava kako generic device iako sum se obiduval da gi stavam site mozhni driveri shto postojat na net za ovoj model na modem.

kolku za spomnuvanje da kazham deka pod windows modemot si raboti super.

ako nekoj imam bilo kakov sovet, molam da mi napishe, navistina golema prechka za mene e shto ne mozham da surfam preku linux :)

fala dechki, chao