[Ossm-members] Re: USRobotics

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Jan 6 12:49:12 UTC 2004

> se raboti odlichno, osven modemot (USRobotics 3cp2976, interen,
> hardverski). vo shto e problemot? rabotata e vo toa shto nikako ne mozham
> da se povrzam na internet, koga se obiduvam da go activram modemot, linuxot
> mi javuva greshka deka ne mozhel da go activira modemot so error 8?! -shto
> li mu znachi ova?
>
> i isto taka sekogash modemot mi go prepoznava kako generic device iako sum
> se obiduval da gi stavam site mozhni driveri shto postojat na net za ovoj
> model na modem.
Vaka, vidi vo kppp dali ti e staveno vo accounts "chap" protokol. Po difolt e
staven "pap", koj ne raboti na MTnet. Ako toa ne upali odi vo setting na kppp
pa modem-modem commands i promeni go poleto string dial od ATDT vo ATX3DT.
Ako i ova ne upali vidi na koj port ti e instaliran modemot, ako pod windows
ti e na COM3, na Linux treba da e izberen /dev/ttyS2. Ako i ova ne pomogne
vidi go driverot dali ti e kompatibilen i dali e za tvojot model.
A error 8 ti e "8      The connect script failed (returned a non-zero exit
status)." koj mozes da go vidis ako iskucas vo konzola "man pppd".

Sibaj