[Ossm-members] Re: psi 0.9.1 на македонскиЛу

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Jan 12 14:36:47 UTC 2004

На 10 јан 2004 (сабота), Новица Наков напиша:

> Луѓето од Psi прават и windows installer за Psi 0.9.1 и понатаму. Се користи
> NSIS (nsis.sf.net). Јас преведов едно 10 линии кои се специфични за psi и
> кои ќе се користат во installer-от. Ова ви го кажувам пошто се чини дека

Кога сме кај psi и windows варијанта.
Нели мислите дека ОнНет му ја крши оригиналната ГПЛ лиценца на Џастин од psи
што го дистрибуира ВИП(http://www.vip.net.mk) само бинарно?

На Слешдот се караа еден тред знам дека ГПЛ-то не те обврзува да го
има и сорсот на интернет заедно со бинарната верзија но мора јасно да стои
од каде може да го побараш за да ти го дадат.

Инаку и VIP-ов на ОнНет го користи NSIS како инсталер.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!