[Ossm-members] Re: MythTV?

InSides insides at mof.org.mk
Mon Jan 26 20:35:15 UTC 2004

Еве што е муабетот. Планирам LiveTV софтвер под Windows преку WMPEncoder.
Иако би требало да е релативно лесно, не е така, а при истражувањето на
овакви проекти, увидов дека постојат многу повеќе TV решенија за Linux
[читај LinuxTV.org].

Како и да е, планирам frontend кој би работел под CE.NET, XP Embedded или во
најмала рака, 98lite [зависно од финансиски можности]. Како постои и
embedded Linux, навистина се загреав за можно open-source решение, па макар
тоа и значело целосно префрлување од Windows програмирање.

"дамјан г." <mk at net.mail.penguinista> wrote in message
news:40156d60 at news.mt.net.mk...

> [...]
> програмирањето под Linux е по лесно него под windows (од еволутивни
причини
> или подобро кажано - последица), заради едноставните интерфејси и можноста
> да видиш едно чудо веќе готов код...
> мене ако ме прашаш ти треба некоја добра книга за Unix програмирање, на
пр:

>         Advanced Programming in the UNIX Environment од Richard W. Stevens
>         UNIX Network Programming од Richard W. Stevens
>
> Овие две книги ќе те научат на суштината, на моделот на работа на Unix
> системот... После би ти препорачал да научиш Python(*), и колку-толку
C/C++
> - колку да се снаоѓаш, а од горните книги ќе добиеш и некое c знаење.
>
> (*) Python е OO интерпретиран јазик, многу лесно се учи, многу е моќен,
> компактен а читлив, лесно се проширува со C/C++ код, и има богат асортиман
> на библиотеки. Одличен е за правење прототипови...
> Многу лесно ќе се снајдеш со него и ќе ти користи да експериментираш без
> рекомпајлирање и сл. глупости.

Hauppauge
Наводно