[Ossm-members] Re: MythTV?

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Mon Jan 26 19:41:20 UTC 2004

> Некој да го пробал MythTV? Се обидувам да се натерам себеси да преминам
> постепено на Linux програмирање, но некако тешко ми оди... време и се тоа.

Не сум го пробал.

Што ти оди тешко? Ако имаш конкретен проблем слободно прашај... у принцип
програмирањето под Linux е по лесно него под windows (од еволутивни причини
или подобро кажано - последица), заради едноставните интерфејси и можноста
да видиш едно чудо веќе готов код...
мене ако ме прашаш ти треба некоја добра книга за Unix програмирање, на пр:

        Advanced Programming in the UNIX Environment од Richard W. Stevens
        UNIX Network Programming од Richard W. Stevens

Овие две книги ќе те научат на суштината, на моделот на работа на Unix
системот... После би ти препорачал да научиш Python(*), и колку-толку C/C++
- колку да се снаоѓаш, а од горните книги ќе добиеш и некое c знаење.

(*) Python е OO интерпретиран јазик, многу лесно се учи, многу е моќен,
компактен а читлив, лесно се проширува со C/C++ код, и има богат асортиман
на библиотеки. Одличен е за правење прототипови...
Многу лесно ќе се снајдеш со него и ќе ти користи да експериментираш без
рекомпајлирање и сл. глупости.

> Немам баш некое искуство со Linux, и се прашував некој од вас со Hauppauge
> или BT848 tuner да го компајлирал или испробал MythTV so MythDVD? Наводно
> е добар...

mythTV во принцип e frontend за неколку програмчиња кои работат во
позадина... оптимизиран за контролирање од даљинско и гледање на телевизор

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

                Where do you think you're going today?