[Ossm-members] Re: MythTV?

InSides insides at mof.org.mk
Tue Jan 27 00:30:31 UTC 2004

Frontend-от нема да се користи само за гледање на stream-от. LiveTV треба да
вклучува стандардни функции од типот на pause/play LiveTV [timeshifting]. За
да се постигне ова треба да креирам некој тип на ring buffer кој ќе го
овозможи ова.

Не е некоја процедура. Проблемот под Windows е да добиеш стабилен stream
[барем мене ми е проблем со WMEncoder]. Треба да се активирам на поле на
DirectShow за поквалитетен пренос.

Ако си заинтересиран за самиот проект, да се сретнеме на chat? Сега е веќе
доцна, кажи кога би ти одговарало?

"дамјан г." <mk at net.mail.penguinista> wrote in message
news:40158eec at news.mt.net.mk...
> [...]
WMPEncoder.