[Ossm-members] Re: hd problem, again!

oJLe ojle at eunet.yu
Tue Jan 27 14:25:53 UTC 2004

Во <40164ffe at news.mt.net.mk>, дамјан г. напиша:

> што вика "fdisk -l /dev/hdb" ?? Ако ти јавува грешка, значи дека не ти го
> детектира дискот, а не партициите.

Ништо не дава

> а, ти сам го имаш компајлирано slack кернелот?

Па да, не користам ваљда default кернел  :)

> Можеш да ги пробаш следниве решенија:
> 1. да го ископираш knoppix кернелот и неговите модули на hd и да го користиш
> него. ти требаат /boot/vmlinuz-xxx.xx /boot/System.map-xx.xx и /lib
> modules/xx.xx/* .
>
> 2. да го ископираш config фајлот од knoppix-от и со него да го искомпајлираш
> кернелот.

Знаеш и самиот дека кнопикс кернелот е компајлиран со сите можни
драјвери и модули, така да верувам ако го направам тоа со Слек кернелот
вероватно проблемот ќе се реши, но нема да знам каде беше грешката.

> 3. да пробаш дали кога boot-ираш со Slack-инстал cd-от го наоѓа дискот.

Сега не ми е при рака цд-то, ама ќе го пробам и тоа (а верувам дека ќе
работи)