[Ossm-members] Re: hd problem, again!

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Tue Jan 27 11:48:14 UTC 2004

> Е сега земав друг хард кој во живот не видел ХР те. форматиран и
> преформатиран е само со ПМаџик и фдиск, си го приклучив и пак исти
> проблем, нејќе да ги прочита партициите. Е сега се питам што имам
> изоставено во кернелот (во кнопикс хардот и партициите убаво си се
> вчитуваат).

што вика "fdisk -l /dev/hdb" ?? Ако ти јавува грешка, значи дека не ти го
детектира дискот, а не партициите.

> Едина разлика што видов е во  ICH2: detected chipset, but driver not
> compiled in! Сега незнам дали стварно до ова е, или е нешто без врска.
> Чачкав низ кернелов ама не најдов никаков драјвер.

а, ти сам го имаш компајлирано slack кернелот?
Можеш да ги пробаш следниве решенија:

1. да го ископираш knoppix кернелот и неговите модули на hd и да го користиш
него. ти требаат /boot/vmlinuz-xxx.xx /boot/System.map-xx.xx и /lib
modules/xx.xx/* .

2. да го ископираш config фајлот од knoppix-от и со него да го искомпајлираш
кернелот.

3. да пробаш дали кога boot-ираш со Slack-инстал cd-от го наоѓа дискот.

> Intel i815 chipset

во принцип не би требало да има проблеми со овој чипсет...

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

... And keep in mind that, as always, I may be smoking crack
        and my opinions may be wholly, entirely wrong. :)