[Ossm-members] Samba

Prostetnic Vogon Jeltz taskovskig at gmx.net
Tue Jan 27 23:14:45 UTC 2004

Сакам да им овозможам на колегите да принтаат на Debian машина преку Samba.
Дали е доволно да се направи:

[printers]
        comment = Bem ti printerot
        path = /var/spool/samba
        print ok = Yes
        guest ok = Yes
        browseable = No

во /etc/samba/smb.conf со соодветно дефиниран принтер во /etc/printcap?
Виндоуз клиентите се логираат на домен IME_NA_FIRMA и колку што видов, само
од тој домен можат да принтаат на расположивите принтери. Ваљда е ова
нормално, не ми се смејте бидејќи сум полукамен кон камен што се однесува
до Вин администрација, логирање и слични с**ња. Дали машината ќе се појави
во Network Neigh. на Вин клиентите, aко ставам workgroup = IME_NA_FIRMA?
Имено, ако workgroup = WORKGROUP, Вин клиентите не го гледаат принтерот од
WORKGROUP/linux_machine туку само принтерите од IME_NA_FIRMA како што веќе
напоменав. Истовремено, linux_machine се појавува во Нетњорк Неигх под
WORKGROUP. Дали треба Samba-та да ја подесам да работи со криптирани
лозинки т.е. да ја отштиклирам линијата

; encrypt passwords = yes

за да може Вин клиентите да принтаат и ништо друго?

Што се друго треба да направам?

П.С. Примерите за конфигурација ги гледам од книга и може да не се исти со
smb.conf на Линукс машината на која имам стаено Самба.
--
The record for hitchhiking the galaxy is just under five years,
but you don't get to see much on the way.