[Ossm-members] Re: Samba

Mirce Vladimirov vmirce at mail.com.mk
Wed Jan 28 13:06:39 UTC 2004

"Prostetnic Vogon Jeltz" <taskovskig at gmx.net> wrote in message
news:6dr6vb.lp.ln at 127.0.0.1...

> Сакам да им овозможам на колегите да принтаат на Debian машина преку
Samba.
> Дали е доволно да се направи:
>
> [printers]
>         comment = Bem ti printerot
>         path = /var/spool/samba
>         print ok = Yes
>         guest ok = Yes
>         browseable = No

Ovakvi iminja na resursi i jas stavam vo dadena situacija :))))

> во /etc/samba/smb.conf со соодветно дефиниран принтер во /etc/printcap?
> Виндоуз клиентите се логираат на домен IME_NA_FIRMA и колку што видов,
само
> од тој домен можат да принтаат на расположивите принтери. Ваљда е ова
> нормално, не ми се смејте бидејќи сум полукамен кон камен што се однесува
> до Вин администрација, логирање и слични с**ња.

Jas ne ti se smejam. Jas sum vo obraten pravec - kamen kon polukamen.

>Дали машината ќе се појави
> во Network Neigh. на Вин клиентите, aко ставам workgroup = IME_NA_FIRMA?

Da.

> Имено, ако workgroup = WORKGROUP, Вин клиентите не го гледаат принтерот од
> WORKGROUP/linux_machine туку само принтерите од IME_NA_FIRMA како што веќе
> напоменав. Истовремено, linux_machine се појавува во Нетњорк Неигх под
> WORKGROUP. Дали треба Samba-та да ја подесам да работи со криптирани
> лозинки т.е. да ја отштиклирам линијата
>
> ; encrypt passwords = yes
>
> за да може Вин клиентите да принтаат и ништо друго?

Da, i so pomos na "smbpasswd" da gi definiras parovite na username/password.

 smbpasswd -a vogon : ke definira nov klient so ime vogon, i ke te prasa za
negovata lozinka.
Imase i opcija za enable/disable username, za delete user i slicno. Proveri
ja man-stranicata za podetalen uvid.
A , uste i ova : Korisnicite mora da bidat postoecki na linux-serverot.
Znaci prvo "adduser" (ili preku programot za konfiguracija/instalacija na
dadeniot distributer:drakconf vo mandrake , yast vo suse, linuxconf vo
redhat i slicno) pa potoa "smbpasswd".

> Што се друго треба да направам?
>
> П.С. Примерите за конфигурација ги гледам од книга и може да не се исти со
> smb.conf на Линукс машината на која имам стаено Самба.
> --

Da go otvoris prilozeniov attachment (smb.conf) , da go razgledas i
adaptiras, ako ti se
vidi zgodno, da go socuvas svojot smb.conf , a prilozeniot da go iskopiras
na /etc , i da go restartuvas "smbd -D" i "nmbd -D" . Tolku.

Toa sto e vo atachmentot kaj mene e i vo upotreba. I raboti.