[Ossm-members] Re: курсеви за линукс

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Jan 31 01:29:10 UTC 2004

На 30 јан 2004 (петок), Новица Наков напиша:

> Некој си центар за компјутери La Vista вика имал курсеви за linux. Знае
> некој кои се овие?

Во центар спроти Зуко се, имам таму другар еден што предава јазик и имаат
една училница со 6-7 компјутери. Ама не сум приметил Линукс дека предаваат.

Ама ако го прочита ова во флаер некој, знам пред некое време и јас видов
некое школо за јазици што нуди и курсеви за линукс - и кога се јавив да
прашам одговорот беше демек дечко незнаеме уште ништо само така стои на
флаерот.

Ама не памтам дали беше истово школо.
--
Glisha