[Ossm-members] internet cafe

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Thu Jul 1 06:15:09 UTC 2004

Dragan Gorgiev wrote:

> Здраво дечки
> Ве следам веке некое време на оваа листа, па да ве прашам. Сакам
> интернет кафе-то да го мигрирам на Линукс. Бидејки сум нов во
> „Линукс-от“, ми треба совет за мигтрацијата, која дистрибуција да се
> одбере, дали има веке готов програм за тарифирање, може ли да се најде
> и дали ке користи овој најновиот wine za igri.
>
>  За ова што беше во кочани сакав да дојдам но превозот ме зафркна. Се
> планира ли нешто за и во Штип (посебен нагласок за Стојмир)
>
> Поздрав,
> Драган

Веќе мигрирав едно интернет кафе на Linux. Се обидовме со Mandrake 10 ,
но таа дистрибуција не наиде на многу добар прием кај муштериите на
интернет кафето, па потоа се префрливме на Fedora Core 2. Причината
поради која оваа втората повеќе им се свиѓаше е начлчлинот на кој се
работи со дискети, CD-ром и слично. Друг проблем на кој наидовме беше
пронаоѓање на соодветен Irc клиент, бидејќи муштериите се навикнати на
mIRC и тешко приваќаат нешто ново (Xchat, kopette, Gaim....), така да на
крај се сведе на инсталирање на mIRC под Wine. Е сега во тоа интернет
кафе не се практикува играње на игрици, нити пак јас играм игрици, па
делот околу користење на wine за таа намена неможам да го коментирам.

Во секој случај ако ти теба некоја конкретна помош или подетални
информации за било што слободно можеш да ме исконтактираш, или уште
поубаво да дискутираме на листава.