[Ossm-members] Re: ako moze mala asistencija

Nenad Gorg gorg at freemail.com.mk
Thu Jul 1 07:38:48 UTC 2004

> Ѓрё ъръю јђю №рчс№рт ђш шьрј я№юсыхь ёю эхъюМр ёш ряышърішМр јђю ёх тшър
> в№ръђю№... иђю шьр т№ёър ђюр ёю Slackware-юђ? Фр эх я№юсѓтрј фр Мр
> шэёђрыш№рј эр Slack-юђ?
>
> --
> ufo

ne probuvam da instaliram na slack-ot. aplikacijata e na butabilno cd i se podiga vo iso linux. posle toa mi dava opcija za da go instaliram softverot na hard ama ne moze( mi vika deka nema prostor a ustvari ima) a koga ke izberam da chita od cd iso linux-ot ostanuva i starta Traktor-ot, ali ponekogash kochi. a gi spomnav dvata operativni sistema kako dve posebni particii, pa mislev da ne treba da napravam nova particija za ovoj softver poshto raboti pod iso linux.
pozdrav.