[Ossm-members] Re: Сајт на денот во денешно " Време" - Македонски Линукс

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Thu Jul 1 06:26:09 UTC 2004

zlochko at on.net.mk wrote:

> [...]
Целосно се сложувам со злочки, доволно искоментиравме на сајтот, и да ви
кажам право коментарот на Ристе Пејов ептен ми направи мерак. Да бидеме
реални Филип беше еден од ретките новинари кој се појави буквално на
сите настани кои што ги организираше ОССМ во скопје. Нема смисла нити
пак сврхе се да сваќаме толку лично и да влеземе во директна
конфронтација со човекот за нешто волку ситно и смешно. Сепак и оваа
сторија беше добар  публицитет за Сајтот. Од друга страна тоа што ние
сметавме дека нечини со сторијата го искомениравме и мислам дека треба
да остане на тоа.