[Ossm-members] Re: Dozvolite da ve zbrlavime

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Thu Jul 1 21:44:32 UTC 2004

Georgi Stanojevski wrote:

>На 01 јул 2004 (четврток), zlochko at on.net.mk напиша:

>Сурфајте во burst-mode. :)
>Пошто првите 1:20 секунди се поефтини него до сега гасете се секоја минута.
>Со ИСДН ова ќе функционира добро ама и со обичен ќе работи задоволително
>пошто сигурно не се конектира повеќе од 20 секунди.

So ISDN aj nekako upotreblivo - no so klasicen dial-up TOTALNO
neupotreblivo, nitu za surfanje, nitu za offline sobiranje na posta
(mene barem mi treba min 1:30 min za da ja posrkam postata, newsot, i
site ostanati trakatanci).

Tuku, kako ispadja sega so novite ceni - dali e sega poeftino da se
surfa so MTnet?

Darko Spasovski