Re: [Ossm-members] Re: Сајт на денот во денешно " Време" - Македонски Линукс

savica at mt.net.mk savica at mt.net.mk
Fri Jul 2 09:00:29 UTC 2004

> Мое мислење е дека треба да се остават работите така како што се, сето
> ова ќе се заборави за 2 дена, а тие екстра луѓе кои ја посетиле
> страницата и нашле нешто што им се свиѓа ќе се вратат пак, сепак ние
> извлековме нешто добро од целата ситуација , и оставете го тоа така,

Ne bi rekol...

Here we go again!

http://www.vreme.com.mk/index?nid=7450

>Добра страна на сајтов е што го прават ентузијасти и што создава чувство на
градење заедница. Неговите членови, кои се од Виена >до Велес,  испраќаат
фотографии од своите доживувања и постигнувања, а освен за спортовите, има
информации и за игри >поврзани со нив и друго. Стилот на пишување е жаргонски
и американизиран (странските зборови, како и на македонскиот сајт >за „Линукс
“, и на оној од „Мајкрософт-Македонија“, не се увезуваат според правописот,
туку се напишани на оригиналното писмо).

Presudete sami!