[Ossm-members] Dozvolite da ve zbrlavime

savica at mt.net.mk savica at mt.net.mk
Fri Jul 2 09:06:42 UTC 2004

> Aj za mnogu godini. Da ni se mnozat smetkite. Deneska e
> golem den. Prv pat vo zivotov mail si proveruvam od
> internet kafe :))

Mnogu jasno. Jas veke nedela dena sum migriran vo internet kafe. Cudna rabota,
koga ja razgleduvav ponudata na MT, za ovie novite paketi, me zainteresira
paketot Petka, koj vika deka razgovor (lokalen) vo interval od 5-60 min
ke cini samo 5 den.

http://www.mt.com.mk/extras/tarifni_modeli.htm#petka

Pa si vikam, da go aktiviram, em gaga ke zboris nad pet minuti em mozes internet
da furas preku drug provajder. Arno ama :

>Останати услови

>Попустот што го нудат пакетите нема да важи за интернет сообраќај према било
кој интернет провајдер, нуту за пренос на податоци.

Steta. Taman se izraduvav... :)