[Ossm-members] Re: Re: Re: Re: SFD во Македонија

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Jul 10 15:30:39 UTC 2004

На 08 јул 2004 (четврток), Томислав Марковски напиша:

> Ок, ќе го поправам и ќе пратам конечен пач. До тогаш, нека важи оваа
> верзија што си ја пратил, за да може после и промените да се разгледаат.

> Не се брзај...

Нека направат све што треба за да се достави нашиот јазик после кога било
може да им го праќаме овој .xml фајл со апдејти ако ги има. Не е страшно и
да имаш други забелешки. :)

Им кажав да стават и македонски превод од тука:
http://isengard.unet.com.mk/~georgi/ssm/opencd-mk.xml

Инаку јас го симнав сорсот(Чекајќи го Александар:)) и дискот се билда и му
се додаваат нови програми поприлично лесно.
Ама ќе почекам да направат они официјален release со македонскиот превод па
после на тој ќе му ги менуваме програмите и сл. за FreeSoftwareDay.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!