[Ossm-members] Re: newsforge

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Jun 7 17:20:45 UTC 2004

На 07 јун 2004 (понеделник), Georgi Stanojevski напиша:

> А директен линк до сторијата? Јас неможам да најдам?

Најдов. :)

И не е на главна?
http://newsvac.newsforge.com/newsvac/04/06/06/1956256.shtml

> И кој ја објавил на newsforge,slashdot?

Уфо ја објавил. Па нели се договоривме да не објавуваш на тие сајтови
додека не го средиме убаво? Еве Новица напишал нов(според него поубав)
текст на англиски, Стојмир се жали на сликите било со лош квалитет.

И кога ми кажа Стојмир мене инфаркт ме стрефи што не ги тргнав пхп
стварите(каунтерот највише). Ама 500 хита па и не се многу?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!