[Ossm-members] До сите програмери на листава!!!

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Mon Jun 7 17:29:06 UTC 2004

Мислам дека е време да се направи една озбилна апликација за
сметкводство под Linux на македонски јазик. Со ова сакам да апелирам до
сите програмери на листата, да состават тим кој ќе ја изработи истата.
Треба да е со GUI интерфејс, да има база на податоци (MySQL или
PostgreSQL), да може да се пренесат податоците од Windows
сметководствената програма во неа, и да има икона на дектопот :-)
Треба да е под GPL, бесплатна или платена (тоа ќе зависи од
создавачите). Сугестии се добродојдени. Одма да нагласам дека јас не сум
програмер и не очекувајте многу од мене во овој потенцијален проект, но
ако треба нешто да се помага, тука сум.
Веќe имам 5 фирми во кој постои озбилна заинтересираност за целосна
миграција кон Linux. За комплет миграција ми фали само програма за
сметководство. Сеа некој ќе рече, стави им ја под DosEmu, wine... но јас
не им верувам премногу на емулаторите, и ниеден до сега не се покажал со
100% идентични перформаси како оригиналната програма под Windows.
Емулатор доаѓа во предвид само како привремено решение. А и не е некоја
финта под Linux да работат Windows апликации, демек еве не го бива ни за
тоа.
Ај сеа да ве видам ;-)
Поздрав, Владо