[Ossm-members] Krivicen Zakon-update

Игор Петрески igor at pcinfo.com.mk
Thu Jun 10 08:52:40 UTC 2004

Игор Петрески напиша:

> Неовластена употреба на туѓ пронајдок или софтвер
>
> Член 286
>     (1) Тој што неовластено ќе употреби, објави, отстапи или пренесе туѓ
> пријавен или заштитен пронајдок,
>             ќе се казни со парична казна или со затвор до три години.
>     (2) Со казната од став 1 ќе се казни тој што неовластено ќе употреби
> туѓ софтвер.
>     (3) Ако делото од став 1 го стори правно лице,
>             ќе се казни со парична казна.
>
>     (4) Предметите ќе се одземат.
>     (5) Гонењето се презема по предлог.

Единствено тука "добро" е тоа што Гонењето се презема по предлог, а не
по службена должност, значи некој треба да те осомничи и да те гони. Со
оглед на тоа дека 99% од сите корисници на МС имаат барем една програма
не лиценцирана, пола држзва треба да биде казнета или да оди во затвор.

Мислам дека изгласувањето на овие членови е некако поврзано со договорот
со МС, и ми станува сосема јасно како Владата ќе си ги плати лиценците!
(на неколку рати) и практично може да и дојде гага цело лиценцирање.
Гледано од Владиниа дистанца дилот и законите, се работи за многу ОК
дил, само што целиот цех сега ќе го плаќаат други.

Игор.