[Ossm-members] X na Fedora preku VMWare

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Fri Jun 11 10:48:50 UTC 2004

Kristijan Spirov wrote:
> Имам проблем со конфигурирање на X на Fedora Core-2 i RedHat 8 и преку
> VMWare и преку Virtual PC 2004 на лаптоп Dell Latitude D800. Работат
> само во текст мод. Графичката картица е NVIDIA GeForce FX Go5200. Да не
> имал случајно некој сличен проблем со NVIDIA картици и како нашол
> решение за истиот?

Повеќето овде имаат инсталирано Linux и не верувам дека имаат потреба од
vmware.
Како да е, колку што јас успеав да видам, Fedora 2 Core сеуште не е
подржана за guest OS.

Види на форумот:
http://www.vmware.com/community/thread.jspa?forumID=19&threadID=4952&messageID=29041#29041

Евентуално и ова:
http://kerneltrap.org/node/view/3097

--
Today is the first day of the rest of your life.